Тематика курсових робіт

Стандартизація в готелях  і ресторанах

  1. Міжнародні, національні, регіональні організації зі стандартизації
  2. Сутність стандартизації.Стандартизація термінів у галузі сертифікації.
  3. Міжнародна, національна, міжгалузева та галузева стандартизація готельно-ресторанних послуг
  4. Стандарти обслуговування в готелях
  5. Національна система стандартизації готельно-ресторанних послуг
  6. Стандарти якості обслуговування в світовому готельному господарстві
  7. Категорії та класи готелів і ресторанів
  8. Міжнародні стандарти якості готельних послуг
  9. Сертифікація готельних послуг – складова стандартизації готелів і ресторанів
  10. Стандартизація і сертифікація послуг як інструменти якості обслуговування в Україні
  11. Державна політика в сфері стандартизації
  12. Особливості та рівні стандартизації готельних послуг
  13. Міжнародні стандарти обслуговування в закладах розміщення
  14. Стандарти обслуговування в ресторанних комплексах
  15. Система стандартизації в Україні та її роль для розвитку готелів
  16. Стандарти обслуговування в готельно-ресторанних комплексах
  17. Стандартизація готелів України
  18. Нормативно-правове регулювання сфери готельно-ресторанного господарства
  19. Національна система стандартизації послуг
  20. Міжнародні стандарти обслуговування в готелях.

 

Основи менеджменту

1.Роль менеджера в управлінні сучасною організацією.

2.Значення лідерства в менеджменті.

3.Аналіз необхідних якостей сучасного керівника.

4.Суть управлінського ріщення і етапи його прийняття.

5.Сучасні підходи управління персоналом.

6.Тайм-менеджмент поняття,сутність та призначення.

7.Управління підприємством в кризових умовах.

8.Призначення матеріальногоі нематеріального стимулювання.

9.Особливості менеджменту в туризмі.

10.Менеджмент інновацій – суть,особливості та тенденції.

11.Вплив факторів бізнес-середовища на діяльність підприємства.

12.Контролінг у менеджменті.

13.Роль само менеджменту в кар’єрі та особистому житті.

14.Бізнес планування в розвитку організації.

15.Сучасні інформаційні системи в менеджменті.

  1. Комунікаційна структура організації та її ефективність.

17.Маркетингова діяльність в системі менеджменту.

18.Теорії поведінки особистості в організації.

19.Роль управлінького обліку в менеджменті.

20.Роль держави в створенні середовища для реалізації проектів.